بسیاری از نقد هایی که به ورزش تی ار ایکس وارد شده است، عموما از سمت نداشتن تمرینات مناسب برای ریز عضلات است .

در حالی که این گفته اشتباه است .

در این حرکت به شما نشان میدهیم چگونه مچ دست را تقویت کنیم و این کار را حتی بهتر از ورزش بدنسازی و کراس فیت انجام دهیم !

  • برای اجرای این حرکت مانند فیلم به حالت ابتدایی گرفتن بند تی ار ایکس در بیایید .
  • سپس پشت به طناب باستید کمی به جلو خم شوید و طناب را بگیرید.
  • با خم کردن آرنج خود، در حالی که کف دستان به سمت آسمان است،تنه ی اصلی بدنمان را به بند نزدیک میکنیم.
  • اگر حرکت را درست انجام دهید فشار را در عضلات ساعد خود حس میکینید .
راجب ورزش تی آر ایکس بیشتر بخوانید

داینامیک فیت تخصصی ترین مرجع ورزش TRX در ایران

تی آر ایکس در بارداری
بدنسازی بهتر است یا trx
مفاد و مضرات ورزش تی آر ایکس
لاغری با تی آر ایکس
تی آر ایکس بانوان