push-up جزو آن دسته از حرکات کراس فیت است که به هیچ وسیله ی کمکی دیگری نیاز ندارد .
push-up در واقع همان شنای ساده بر زمین است که از قدیم الیام مهم ترین حرکت تقویت عضلات سینه بوده است .
این حرکت هم جزو حرکات پایه ی ورزش کراس فیت محسوب میگردد .
حرکت push-up در واقع پلی است برای انجام حرکات حرفه ای تر و پیشرفته .
برای انجام این حرکت کافی است دستان خود را بر زمین بگزارید و آرنج های خود را خم نمایید ؛ بدن شما به سمت پایین حرکت کند .
زمانی که سینه ای شما نزدیک به زمین شد مجددا آرنج های خود را باز نمایید تا از روی زمین بلند شوید .
در ورزش کراس فیت حرکت push-up با کمی تغییرات انجام میگردد .
و البته آن تغییرات بدین خاطر است تا ورزش کار با اصول بیشتری تمرینات خود را انجام نماید .
آن تغییرات از این قرار است .
ثابت بودن کامل بالا تنه .
و اجرای کامل حرکت .
ورزش کراس فیت چون معتقد است ما نمیدانیم چه اتفاقاتی انتظار ما را میکشند .
همیشه حرکات خود را طوری انتخاب میکند که مخاطب برای انجام آن نیاز به صرف انرژی بیشتری نسبت به اجرای حرکت عادی داشته باشد .
این را در تمام حرکات کراسفیت میتوانید مشاهده کنید .
حرکت push-up انواع و اقسام مختلفی دارد که در این سری ویدیو ها در آموزش کراس فیت تمام آن ها را شرح داده ایم ؛ این مدل از push-up ساده رین و ابتدایی ترین آن هاست .
البته سادگی آن گولتان نزند .
اگر این حرکت را بخوبی فرا نگیرید اجرای بقیه حرکات کراس فیت برایتان سخت خواهد بود .