مقالات ورزشی

تی آر ایکس چیست ؟

تی آر ایکس چیست ؟

تی آر ایکس چطور بر ورزش ما اثر گزاشت؟

در اینترنت مقاله های فراوانی در باره ی این نوشته شده است که میگویند  ورزش trx چیست ؟

ما در این مقاله این مفهموم را میخواهیم با ساده ترین زبان توضیح دهیم.

با گذر زمان در عصر تکنولوژی همه چیز تحت تاثیر قرار گرفت حتی ورزش کردن.
همه چیز برای ما آسان تر شد .
مکاتبات نوشتاری ما تبدیل به دکمه های ساده ی روی گوشی تلفن شد.
ما برای برقراری ارتباط با دوستانمان دیگر نیازی به سختی ها و مشقت ها نداریم.

تی آر ایکس چیست ؟

و این اتفاق برای ورزش کردن ما هم افتاد زمانی که بشر متوجه شد که دیگر هیچ محدودیتی برای او وجود ندارد همه چیز تغییر کرد و جهان ما دگرگون شد.
بند تی آر ایکس نیز حاصل همان تفکر بلند پروازانه و بی منتهاست که روزی در سر کسی شکل گرفت و گفت تو هیچ نیازی نداری به این که در محیط محدودی ورزش کنی .

آزادی در هر مکان برای ورزش و میل به صعود بود که از بند خام وسیله ای شکل گرفت تا همه ی نیاز های تحرکی بدن ما را تامین کند.
بند تی ار ایکس از دو طناب به موازات هم تشکیل شده اند که در انتهای دو بند دوسته شکل گرفته است و از اون روز ما انسان ها برای تقویت عضلاتمون از وزنه ها بی نیاز شدیم.
بند تی آر ایکس از جهت بالا بر هر کجا قابل نصب است از درخت گرفته تا باشگاه بر میله ها ی افقی و عمودی بر پشت در و در هر کجا که انسان فکرش را بکند قابل نصب کردن میباشد بنابر این اسارت جغرافیایی هم از محدوده ی بهانه های انسان از ورزش کردن خلاص گردید.
و ما موندیمو حمل کردن بند تی ار ایکسی که همه کارهای ورزشی رو برامون انجام میده .

متخصصین حرفه ای با طراحی کوله پشتی برزنتی این مشکل را هم حل کردند کوله پشتی ای که به دو صورت به ما کمک میکند اول از طریق تا شدن و قرار گرفتن در کیف تمرینمون مجاور سایر لوازم ؛دوم تبدیل به یک کوله پشتی عادی شدم که بر کول های ما قرار میگیرد.
کار کرد اصلی تی ار ایکس و کلیه ی ورزش های فانکشنال مثل کراس فیت بر این شعار هموار شده اند که میگویند :

ما برای ورزش کردن با کیفیت ؛ به چیزی بیشتر از وزن بدن خودمون نیازی نداریم .

بنابر این ورزش با وزن بدن خودمون در وهله ی اول شعار کار با تی آر ایکس هست همچنین یک وسیله به تنهایی میتواند همه ی فاکتور ها رو تامین کند بر عکس خیلی از ورزش های قدرتی که فقط محدود به بازو های کلفت میشوند و دیگر خبری از چابکی، هماهنگی و انعطاف نیست .

ورزش تی آر ایکس تحولی در دنیای ورزش کشور ما ایجاد کرد و وفور ورزش های  گوناگون در کشور ما با همین بند به ظاهر ساده جرقه خورد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *