مقالات ورزشی

لاغری پهلو با ورزش

لاغری پهلو با ورزش

لاغری پهلو با ورزش در واقع بهترین راه است :

برای لاغری پهلو با ورزش راه های متنوعی وجود دارد ولی بهترین آن این نکات است که برایتان قرار است شرح دهیم ؛ زیرا کاملا بدون عوارض است و سریع اثر میکند همچنین ماندگاری بالا تری نسبت به سایر روش ها دارد.

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که هر روز صبح خود را در آینه نگاه میکنند و انتظار دارند با کمری باریک و خوش‌فرم بدون پهلوهای برآمده و شکم برجسته مواجه شوند اما با دیدن دو دستگیره در پهلوی خود لب به غر زدن باز میکنند و از زمین و زمان عیب میگیرند.

اول از همه باید بدانید که وزن و استایل بدن هر فرد بسته به سن و جنس و ژنتیک و میزان متابولیسم بدن فرد متفاوت است اما سبک زندگی تاثیر بسیار پر رنگی روی هیکل و فرم بدن دارد.

یعنی میتوان با یک سبک زندگی سالم و ورزش از شر چربیهای پهلوها خلاص شد و به کمر باریک و فرم دلخواه بدن رسید.

بنابراین اگر از همین امروز یک رژیم غذایی درست و خوب همراه با ورزشهای هوایی مناسب را در برنامه روزمره خود قرار دهید، در عرض مدت کوتاهی میتوانید لاغری  پهلو با ورزش را تجربه کنید.

[av_button label=’لاغری با تی آر ایکس’ link=’post,3012′ link_target=’_blank’ size=’small’ position=’right’ label_display=” title_attr=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’pink’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ id=” custom_class=” av_uid=’av-2ejf43′ admin_preview_bg=”]

 

 

این نکته را در ذهن داشته باشید که چربیهای جذب شده در بدن، در همه نقاط بدن انباشته میشوند و برای از بین بردن آنها نیز نمیتوان صرفا به صورت موضعی عمل کرد بلکه با دریافت کمتر چربی، به تدریج تمام چربیهای انباشته شده از جمله چربی پهلوها شروع به از بین رفتن میکنند.
در جهت لاغری پهلو با ورزش به تعدادی از تمرینات مخصوص پهلو و مواد غذایی مفید برای سوزاندن چربیها وجود دارد که به آنها میپردازیم:
۱.ابتدا سعی کنید روش درست نشستن و ایستادن را یاد بگیرید و تمرین کنید تا بتوانید همیشه به طور صحیح وضعیت بدن خود را حفظ کنید.

لاغری پهلو سریع و با ورزش

این کار تاثیر قابل توجهی در اکسیژن‌رسانی به بدن و کنترل وزن دارد.
۲. پیاده‌روی را جدی بگیرید. روزانه حداقل ۴۵ دقیقه پیاده‌روی کنید و چه بهتر اگر صبحها این کار را انجام دهید. پیاده‌روی ورزش هوازی موثر برای سوزاندن چربیها در طولانی‌مدت است. اگر از پیاده‌روی لذت نمیبرید، شنا یا دوچرخه‌سواری را جایگزین آن کنید.

لاغری سریع پهلو با ورزش و تمرین
۳. دویدن سرعتی باعث آب شدن چربیهای پهلو میشود. اول بدن خود را گرم کنید تا آماده دویدن شود سپس دوی سرعتی را شروع کنید. تایم مناسب برای استراحت بین دوره‌های دویدن، ۳۰ ثانیه است. در این ۳۰ ثانیه میتوانید تند قدم بردارید یا آهسته بدوید.
۴. طناب زدن، کوهنوردی کردن و رقص زومبا و بوکس نیز از ورزشهایی هستند که برای انجامشان انرژی زیادی صرف میشود. به همین دلیل تاثیر خوبی روی آب کردن چربی پهلوها دارند.
۵. تا میتوانید حلقه بزنید. وقتی حلقه میزنید، به پهلوها برخورد میکند و سوخت و ساز چربیهای این ناحیه را افزایش میدهد.
۶. یک تمرین بسیار خوب برای آب کردن چربی پهلوها، آن است که روی زمین دراز بکشید و یک دستتان را زیر سرتان بگذارید طوری که بدنتان کاملا صاف مثل یک خط روی زمین قرار بگیرد. سپس پای روییتان را تا ۹۰ درجه بالا بیاورید و دوباره به حالت اول برگردانید. این کار را میتوانید در حالت ایستاده نیز انجام دهید، طوری بایستید که یک سمت بدنتان رو به دیوار باشد و با یک دست به دیوار تکیه بدهید، پای سمت مقابل را تا حدود ۹۰ درجه بالا بیاورید و به حالت اول برگردانید.
۷. دراز و نشست دورانی بزنید. به پشت روی زمین دراز بکشید، زانوهایتان را خم کنید، دستهایتان را زیر سرتان به هم برسانید و سپس از پهلو به طرف پاهایتان خم شوید
۸. در برنامه غذاییتان مقدار زیادی سبزیجات مثل کلم، کاهو، اسفناج، نخود فرنگی، لوبیا سبز، کرفس و … به همراه میوه‌ها را بگنجانید. این مواد به واسطه فیبر زیادی که دارند، معده و لوله گوارش را پر میکنند و اشتهایتان به غذا را کاهش میدهند.

لاغری پهلو با ورزش و رژیم غذایی
۹. برخی ادویه‌ها علاوه بر این که غذا را خوشمزه‌تر میکنند ،در چربی‌سوزی و کاهش وزن موثرند. هل، زیره سبز، دارچین، فلفل، زردچوبه، میخک و زنجبیل از جمله ادویه‌هایی هستند که به افزایش سوخت و ساز چربی پهلوها کمک میکنند .

لاغری پهلو با ورزش و رژیم
۱۰. صبحها نارنج بخورید. نارنج چربیهای پهلو را میسوزاند و متابولیسم را افزایش میدهد .
۱۱. جینسینگ بخورید. جینسینگ علاوه بر این که انرژی‌تان را بالا میبرد، چربیها را آب میکند و وزنتان را کاهش میدهد
۱۲. توجه کنید که در خوردن مواد گفته شده زیاده‌روی نکنید تا دچار مشکل نشوید. سعی کنید به طور متعادل از مواد غذایی گفته شده استفاده کنید تا از لاغری پهلو با ورزش لذت ببرید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *