بدنسازی, مقالات ورزشی

بنیامین جهرمی

بنیامین جهرمی

بنیامین جهرمی، مربی بزرگ

بنیامین جهرمی یک مربی بدنساز است که بسیار خوش استایل بوده و طرفداران زیادی دارد.

این شخص مجرد است و هنوز ازدواج نکرده.

آقای جهرمی در سنین کمتر به فوتبال علاقه زیادی داشت و این ورزش را به طور حرفه‌ای دنبال می‌کرد، اما بعدها تصمیم گرفت که به رشته مورد علاقه خود، یعنی بدنسازی روی بیاورد.

این مرد ۲۰ سال است که در این زمینه در حال فعالیت است و افتخارات زیادی را در این عرصه به دست آورده که بخشی از آن‌ها خارج از ایران بوده و برخی دیگر افتخارات داخلی بوده‌اند.

برای آشنایی بیشتر با بنیامین جهرمی در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

بنیامین جهرمی

بیوگرافی بنیامین جهرمی

بنیامین جهرمی در تاریخ ۱۹ مرداد ماه ۱۳۵۹ در مرکز استان شیراز، شهرستان فارس به دنیا آمد.

او در نوجوانی و جوانی به فوتبال علاقه زیادی داشت و در سن ۲۰ سالگی به پرورش اندام و بدنسازی پرداخت.

بنیامین ۱۸ سال متوالی است که در این زمینه فعالیت می‌کند و به گفته خود هنوز هم خیال بازنشستگی و یا کنار گذاشتن بدنسازی را ندارد. این شخص به دلیل علاقه زیاد به آرنولد و بدنسازی فوتبال را رها کرد و از این کار نیز پشیمان نیست، زیرا می‌دانست که آینده روشنی را در پیش دارد.

بنیامین جهرمی

در حال حاضر این شخص قهرمانی‌های زیادی را در ایران و آمریکا به دست آورده است.

همانطور که گفتیم بنیامین جهرمی در شهر جهرم به دنیا آمده است و جالب است بدانید که پدر و مادر این شخص اصالت آبادانی دارند.

مهاجرت مادر و پدر این شخص به شیراز به دلیل جنگ بوده که برای امنیت خود و فرزندشان مجبور به انجام این کار بودند.

بعد از گذشت مدتی در شهر جهرم، زمانی که بنیامین جهرمی به تازگی کلاس سوم ابتدایی خود را به پایان رسانده بود، خانواده این شخص به شهر تهران مهاجرت کردند. در سن ۱۵ سالگی بنیامین فعالیت خود را در رشته فوتبال شروع کرد و در جوانان سایپا و امید استقلال سابقه بازیگری خود را ثبت کرد.

شروع بدنسازی

بنیامین جهرمی بدنسازی را از ۱۷ سالگی شروع کرد و در آن زمان، تعادل را در درس و ورزش حفظ می‌کرد.

انگیزه این شخص برای شروع بدنسازی شخصیت بزرگی مانند آرنولد است و زمانی که به فرم ایده‌آل خود رسیده و پتانسیل مربی‌گری را در خود دید که باعث شد یک باشگاه بدنسازی تاسیس کند و در همانجا به  عنوان مربی مشغول شود.

این شخص بعد از اینکه در مسابقات جهانی در استونی شکست خورد، تصمیم به راه‌اندازی باشگاه گرفت. بعد از افتتاح باشگاه، به سمت یادگیری رشته‌های فیزیک و فیتنس رفت و تا حدود متوسط تا پیشرفته با این رشته آشنا شد.

این شخص گفته که تمرینات من از ویدئوهای خارجی بود و مربیان کمی من را راهنمایی کرده‌اند؛ هر کسی که قصد دارد رشته بدنسازی را شروع کند، بهتر است که یک مربی داشته باشد، تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کند.

بنیامین جهرمی بعد از تمرینات سختی که داشت، در سال ۱۳۹۳ با دریافت ویزای آمریکا توانست که در مسابقات بزرگ آرنولد کلاسیک آمریکا که در شهر اوهایو برگزار می‌شد، شرکت کند و قهرمانی این تورنمنت مهم را کسب کند. ب

ه دنبال این قهرمانی، کارت حرفه‌ای بدنسازی را که تلاش زیادی برای دریافت آن کرده بود، را دریافت کند.

افتخارات بدنسازی بنیامین جهرمی

این شخص افتخارات زیادی در این زمینه دارد که در ادامه آن‌ها را به شما می‌گوییم. به طور کلی افتخارات این شخص به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می‌شود که عبارتند از:

  • اولین بار در سال ۱۳۸۶ در دسته قدی، بادی کلاسیک پنجم شد
  • در سال ۸۸ قهرمان بدنسازی کشور شد
  • در سال ۲۰۱۵ با اخذ ویزای آمریکا در رقابت های آرنولد کلاسیک فیزیک توانست قهرمان شود و کارت حرفه ای بدنسازی را دریافت کند
  • اولین ورزشکار حرفه ای فیزیک یا فیتنس در آسیا
  • قهرمان قهرمانان مسابقات آرنولد کلاسیک آمریکا ۲۰۱۵
  • مدرس TRX و فیتنس دانشگاه TAFE
  • مقام سوم در مسابقات استان تهران
  • قهرمان در مسابقات تهران در سال ۸۸ دسته آخر کلاسیک
  • نایب قهرمان مسابقات کشوری در سال ۸۸ دسته آخر کلاسیک

فعالیت شخصی

بنیامین جهرمی خود را به مربیگری محدود نکرده و در کنار آن، یک شغل شخصی نیز دارد که از سال ۱۳۸۷ این شغل را شروع کرده است. این شغل مدیریت باشگاه ایران سعادت رویال شهرک غرب تهران است که در حال حاضر آن را واگذار کرده است.

فعالیت در آمریکا

این شخص مدت نسبتا زیادی در آمریکا زندگی می‌کرد و خود را برای مسابقات متعددی در آن کشور آماده می‌کرد که فهمید مافیای زیاد در رشته بدنسازی وجود دارد که امکان حضور در رقابت‌های بادی کلاسیک را به او نمی‌دادند.

بنیامین جهرمی مسابقات

با به روی کار آمدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیگر امکان حضور و شرکت در مسابقات کشور آمریکا برای ایرانیان ممکن نبود.

علاقه به سفر

بنیامین جهرمی در مصاحبات خود گفته که عاشق سفر کردن است و زمانی که در آمریکا زندگی می‌کرد، یک سفر دو ماهه را از غرب به شرق آمریکا انجام داده و دوست دارد در کشورها دیگر نیز این کار را انجام دهد.

بنیامین جهرمی

رابطه بنیامین جهرمی و صدف طاهریان

عکس‌هایی از یک لوکیشن تمرینی یکسان صدف طاهریان و بنیامین جهرمی انتشار یافت که ارتباط این دو را بر سر زبان‌ها انداخت. در آن زمان بنیامین جهرمی با تایید این ارتباط حاضر به توضیحات بیشتر نشد. او در گفتگویی از صدف طاهریان حمایت کرد و گفت آن چیزی که در مورد او گفته می‌شود و به راحتی قضاوت می‌شود و از این رفتار خوشش نیامد.

رفقای نزدیک سلبریتی

این شخص می‌گوید که با سلبریتی‌هایی مثل سامی بیگی، زانیار خسروی و سیروان خسروی که هر سه در عرصه موسیقی فعالیت می‌کنند، رابطه خوبی دارد و در آمریکا نیز با سامی بیگی همسایه بوده است.

ازدواج بنیامین جهرمی

 بنیامین جهرمی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، می‌گوید بیشتر از ازدواج و زن گرفتن به داشتن بچه علاقمند است.

بنیامین جهرمی

سخن پایانی

بنیامین جهرمی یکی از با اخلاق‌ترین و محبوب‌ترین قهرمانان ورزش فیزیک و فیتنس و کلاسیک ایرانی است که به قهرمانی رشته فیتنس جهان دست یافته است تمامی عکس های این ورزش کار از اینستاگرام بنیامین جهرمی برداشته شده است.

این شخص قصد دارد در مسابقات داخلی زیادی شرکت کند و افتخارات داخلی خود را افزایش دهد. بنیامین هر روزه تمرین می‌کند تا عملکرد بهتری را در مسابقات داشته باشد این ورزش کار اکنون در سایت مربی من همراه با سایر ورزشکاران حرفه ای دیگر مشغول بکار میباشند، وب سایت مربی من یک وب سایت مبتنی بر مربی گری خصوصی بصورت آنلاین میباشد.
از اینکه در داینامیک فیت همراه ما بودید سپاس گزاریم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *