کاوکس

۱۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان۱۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان

دستگاه بدنسازی خانگی چیست و چه کاربرد هایی دارد :

به وسیله ای که بتواند نیاز هم زمان چندین حرکت ورزش بدنسازی را براورده کند، دستگاه بدنسازی چند کاره یا همان خانگی میگویند .

خرید دستگاه بدنسازی خانگی میتواند به معنای دقیق کلمه وسیله ای برای رفع تمامی نیاز های ورزشی ما در خانه باشد .

دستگاه های بدنسازی خانگی تقریبا میتوان گفت جزو سالم ترین لوازم ورزش در خانه هستند .

علت این امر اینست که کلیه ی اثر گزاری های این دستگاه ها خیلی ساده و مستقیم بر سیستم عضلانی بدن اثر میگزارد و موجب تقویت سیستم قلبی عروقی و عضلانی بدن میشود .

که به بیان راحت میتوان گفت موجب زیبایی اندام و سلامتی در شخص ورزشکار میگردد.

دستگاه بدنسازی خانگی

آیا میشود بوسیله ی دستگاه ورزشی چند کاره لاغر شد ؟

دستگاه بدنسازی خانگی چند کاره به شما بینهایت آپشن برای ورزش کردن میدهند که خیلی سریع میتواند بر لاغری یک شخص اثر بگزارد .

همچنین اگر شخص ورزش کار از چند اصل ساده ی تغذیه و ورزش های هوازی پیروی کند در کنار یک برنامه بدنسازی مناسب، مسیر لاغری برای آن شخص خیلی راحت تر رخ خواهد داد .

توضیحاتی کامل و عمومی برای خرید یک دستگاه بدنسازی چند کاره خانگی :

حتما میدانید دستگاه های بدنسازی خانگی نیاز به کمی شناخت دارد .

نمیشود با توضیحات در صفحه ی محصول و چند عکس قانع شد که این محصول واقعا نیاز ورزشی شخص بنده رو در خانه رفع مینماید .

در خرید دستگاه بدنسازی خانگی؛ خیلی به قیمت ها و عکس هاو حتی نام و انواع مختلف دستگاه ورزشی خانگی توجه نکنید !

بلکه بیشتر معیار انتخاب خودتان را سلیقه و قابلیت های ورزشی خود و البته نیاز هایتان را در نظر بگیرید .

بطور مثال ممکن است عنوان یک محصول دستگاه بدنسازی ۳۵ کاره باشد و عنوان یک محصول سیم کش خانگی و یا دستگاه ورزشی باشد .

این عنواین بدین معنا نیست که دستگاه بدنسازی ۳۵ کاره یا ۲۸ کاره بهترین محصول های ماست و یک سیم کش ساده ضعیف ترین محصولمان است .

دستگاه بدنسازی خانگی

بعضی از محصولات مان مانند دستگاه های بدنسازی چند کاره خانگی ایرانی بعضا به قابلیت هایی به اجرای بیش از ۱۰۰ ها حرکات بدنسازی میرسند و البته همه آن ها در این صفحه وجود دارند و میتوانید آن ها را ببنید .

دستگاه ورزشی خانگی چند کاره برای چه کسانی مناسب است :

دستگاه ورزشی خانگی؛ دستگاهی است متشکل از چندین آپشن همزمان ورزش بدنسازی که انواع دستگاه ورزشی را در پکیجی فشرده به شما تقدیم میکند .

شاید خیلی وقت ها احساس کرده باشید تمایل خیلی زیادی به ورزش کردن دارید و حقیقتا از آن دسته اشخاصی هستید که اگه شرایطش جور باشه وقت زیادی رو به تحرک و یک زندگی سالم و سرحال اختصاص میدهید .

ولی بخاطر شرایطی که ایجاد شده مانند دوری از باشگاه محلتان، ترافیک و حتی بیماری کرونا دیگر نمیخواهید در باشگاه تمرین کنید .

در اینصورت دستگاه بدنسازی چند کاره ی خانگی میتواند برای شما مناسب باشد و راه حل شما یک باشگاه خانگی میباشد .

دانشمندان علوم ورزشی امروز به این باور دست یافته اند که مصافت محل تمرین میتواند بر انگیزه ی شخص ورزش کار از هر عاملی اثر گزار تر باشد .

این جمله بشدت جمله ی سنگین و با مفهومی غنی است .

این بدان معنا است که اگر شما در محیطی که ورزش کردن در آن آسان است قرار بگیرید خیلی راحت به سمت
آن گرویده میشوید، پس میتواند بهتر باشد یک دستگاه بدنسازی در منزل قرار دهید، تا اینکه بخواهید هر ماه و بعضا هر روز مراحل ثبت نام، طی مصافت گزراندن در محیط رسمی و شلوغ را طی بکنید .

شاید جمله ی بالا توجیه این نکته باشد که چرا تمام قهرمانان ملی را به اردوی تمرینی میبرند و از آن ها نمیخواهند که هر روز به باشگاه بیایند .

بکله از آن ها میخواهند در یک باشگاه خانگی زندگی کنند .

دستگاه بدنسازی خانگی

دستگاه همه کاره بدنسازی چیست؟

اگر بتوان با یک دستگاه ورزشی خانگی بیش از ۸۰ درصد حرکات بدنسازی را اجرا کرد به آن دستگاه همه کاره بدنسازی میگوییم که برای شما حکم یک باشگاه خانگی را دارد .
در این جا ما چند مورد از بهترین دستگاه های خانگی را معرفی را معرفی میکنیم و با خرید آن ها میتوانید خیالتان را بابت ورزش خانگی راحت کنید .

دستگاه ۲۱ کاره یک باشگاه خانگی:

شاید یکی از بهترین دستگاه های ورزشی خانگی دستگاه ۲۱ کاره باشد، بهتر است برای خواندن اطالاعات بیشتر توضیحات این دستگاه را مطالعه کنید، ولی اینطور بگوییم این دستگاه یک دستگاه همه کار بدنسازی است .

این وسیله ورزشی با فراهم کردن یک میز پرس خانگی قدرتمند میتواند همه ی نیاز های شما به حرکات پرسی را فراهم کند و یکی از بهتری دستگاه بدنسازی خانگی های داینامیک فیت میباشد .
این دستگاه ورزشی چند کاره دارای سیم کش از پایین، سیم کش از بالا، هالتر و ده ها آپشن ارزنده ی دیگر است و جزو بهترین گزینه های خرید دستگاه ورزشی خانگی چند کاره میباشد .

دستگاه ۴۲ کاره، دستگاه بدنسازی در منزل :

دستگاه ۴۲ کاره یکی از به قیمت ترین دستگاه های بدنسازی ورزشی خانگی میباشد، این دستگاه نیز با داشتن دو عدد سیم کش از پایین و بالا حرکات بسیاری را جهت یک ورزش خانگی میسر میسازد .

دستگاه تایتان، دستگاه بدنسازی چند کاره:

اگر قصد خرید دستگاه بدنسازی خانگی برای یک باشگاه خانگی ( هوم جیم) و یا یک مکان بزرگ تر مثلا یک ساختمان و یا ارگان را دارید ما تایتان را به شما معرفی میکنیم.
هر چند بسیاری از مشتریان تایتان را برای خانه تهیه میکنند تا در حکم یک دستگاه بدنسازی همه کاره از آن استفاده کنند ولی تایتان یکی از بهترین دستگاه های ورزشی داینامیک فیت میباشد ❤️

داینامیک فیت تولیدات دستگاه های بدنسازی اس را کاملا مطابق با استاندارد های جهانی تولید میکند .

از این رو طبق شرایط خاسی میتوانیم به کشور مربوطه دستگاه مورد نظرتان را ارسال نمائیم در غیر این صورت از سایت های زیر جهت خرید بهره ببرید .

https://www.argos.co.uk/browse/sports-and-leisure/weights/multi-gyms/c:30634/

https://www.gymsource.com/equipment

https://www.exercise.co.uk/home-gym-equipment/multi-gyms